Al costat del mar, en Clau de Sol…….

- 
EL FRANCÀSDel dissabte 19 de juliol al dissabte 16 d’agost
- 
SANT SALVADORDel dissabte 2 d’agost al dissabte 30 d’agost
- 
COMA-RUGADel dimarts 12 d’agost al divendres 15 d’agost
- 
Programa Festes d'Estiu 2025 -PDF-AQUÍ-
Aquest dilluns 21 de juliol s'ha fet la presentació oficial del programa de les Festes d'estiu 2025, que ompliran d'activitats lúdiques i culturals els mesos d'estiu als nuclis de Sant Salvador, Coma-ruga i el Francàs, que han començat aquest 19 de juliol i finalitzaran el pròxim 30 d'agost.
Durant el juliol i l'agost, els tres nuclis marítims acolliran múltiples propostes per a tots els públics, amb les que es pretén reforçar la convivència i el sentiment de veïnatge, així com dinamitzar la vida d'aquests espais que durant l'estiu reben molts visitants i estiuejants.
La regidora de Festes, Mariona Figueras, i la regidora de Platges, Marta Tobella, han estat presents a la presentació del calendari d'activitats, a la que també hi han assistit representants de les diferents associacions veïnals.
“Aquest any, volem posar en valor de manera especial el nostre entorn, i molt particularment les nostres platges. Sant Salvador, Coma-ruga i el Francàs no s’entendrien sense el seu mar, la seva sorra i el patrimoni natural que ens envolta. Cuidar-lo i estimar-lo és responsabilitat de tots, perquè forma part del que som” ha expressat Mariona Figueras, regidora de Festes, i ha afegit “I no podem oblidar la riquesa cultural que ens envolta. La cultura és vida, és expressió i és un altre dels pilars que fa de les nostres festes una cita inoblidable”.
Gaudim, d’aquestes festes amb alegria, respecte i molta il·lusió !

 
	    
	  	  





 
			















 Xat d'atenció
			                Xat d'atenció					     
						          