Construir i escalar l'estratègia de Corporate Venturing.....

  • Sessió en línia gratuïta

  • Dimecres, 15 de febrer de 2023

  • De 16.00 ha 17.00 h

  • Què és el Corporate Venturing?

  • Objectius

L'Agència per la Competitivitat de l'Empresa convida a emprenedors a connectar-se a la sessió que es realitzarà el dimecres 15 de febrer per aprendre noves estratègies i descobrir oportunitats per escalar i millorar l'estratègia de venturing de l'empresa.

La Sessió

Una de les maneres en què les empreses impulsen la innovació és treballant amb startups; a través de mecanismes com ara acceleradors corporatius, creadors de risc i clients de risc.

Com pot una pime construir i escalar millor aquesta ruta per innovar amb les startups?. Connecta't a aquest seminari web per conèixer:

  • Com construir millor la teva estratègia de risc empresarial.
  • Un cop construïts, com pots escalar l'impacte d'aquests mecanismes de corporate venturing.
  • Exemples del que estan fent actualment les empreses en aquest camp.

De la mà de Maria Júlia Prats, professora d'Emprenedoria a l'IESE Business School. Coneixeràs la identificació, avaluació i implementació d'oportunitats en el procés emprenedor. Ens compartirà la seva experiència en el desenvolupament d'estratègies i sistemes per ajudar a empreses consolidades a aconseguir un creixement rendible.

Objectiu de l'acte: Aprendre estratègies per escalar l'estratègia de venturing.
T'interessa si ets: Una empresa, especialment pime, de qualsevol sector.
La sessió és dura a terme en anglès.
Inscripcions AQUÍ 

Estrategia de Corporate Venturing

Vols conèixer què és el Corporate Venturing?

El Corporate Venturing és un model d'emprenedoria de caràcter híbrid en el qual es combinen els avantatges d'una gran empresa, amb la innovació i la motivació d'una startup. En aquesta relació, s'estableixen grans sinergies i l'una és nodreix de les qualitats de l'altra en una col·laboració mútua i constant.

D'aquesta manera, la “corporate” trasllada a la “startup” la seva experiència i coneixement, li dona accés al mercat i posa a la seva disposició tots els seus recursos, infraestructura, capital i capacitat de producció.

De la mateixa manera, la “startup” trasllada a la gran empresa la seva motivació, passió i ganes de trencar motlles, així com la seva capacitat de gestionar el risc i trobar nous mercats.

En l'actualitat, la innovació i ganes d'evolucionar i anar un pas més enllà que porten amb si els emprenedors s'ha convertit en un element diferenciador que aporta valor afegit i competitivitat, i això no ha passat desapercebut per grans companyies que ho veuen com una oportunitat per a reciclar-se, actualitzar-se i oferir una cosa nova i temptador als seus clients.

I quins són els seus objectius principals?

  • Descobrir nous models de negoci basats en l'ús de les noves tecnologies.
  • Canviar la cultura corporativa portant-la cap a la transformació digital i els nous ecosistemes emprenedors de les societats d'aquest segle.
  • Reclutar talent jove que doti a la companyia d'un atractiu nou de cara a clients, empleats, socis, inversors, etc.
  • Guanyar agilitat en la metodologia de treball, optimitzant els processos i reduint els temps en la resolució de problemes.
  • Destacar en innovació com a element diferenciador de la seva competència.

Imatge-portada: Campaign-creators-gMsnXqILjp4-unsplash
Imatges-interiors: Linkedin-sales-solutions-Jk3u514GJes-unsplash
Fonts: ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa/ConceptesDelvy